Wij incasseren twee keer per maand automatisch alle openstaande facturen. Dit gebeurt op de 1e en op de 16e van de maand. Wanneer wij een incassopoging hebben ingezet voor een factuur, krijgt deze de status 'Betaald', om dubbele betalingen te voorkomen. Het hangt af van de verwerkingstijd van je bank af wanneer de incassopoging definitief wordt verwerkt.

Als een automatische incasso mislukt, krijg je van ons een e-mail met in het onderwerp 'Incasso mislukt'. In dit bericht vind je het bericht dat de incasso mislukt is en een link naar iDeal om de factuur rechtstreeks te betalen. Afhankelijk van de reden waarom deze incasso is mislukt krijgt u van ons bericht of wij wel of geen 2e incasso poging gaan doen.

Het is afhankelijk van de aanmaakdatum van de factuur wanneer wij deze 2e poging uit zullen voeren. Al je facturen zijn ook direct te betalen via het controlepaneel. Wanneer een factuur in het controlepaneel wordt voldaan, zullen we geen nieuwe incassopoging meer doen.
Was dit artikel behulpzaam ?
annuleren
Dank je wel !